2012. január 23., hétfő

Kápolna festményei

A csatatéri emlékkápolnában készített fényképeim nem sikerültek valami jól. Nagyon rosszak a fényviszonyok bent. (persze az én fotós képességeim is megrekedtek az exponálógomb lenyomásánál) A képek alap tónusa is sötét. Csak egy - kettő világos figura látható jól. Közelebb menve a képekhez látszik, hogy valóban csatajelenetet ábrázol a gép. Én csak vakuval tudtam készíteni olyan képet, ahol látszik is valami. Ezeket a képeket egy képességeimhez mérten "feljavítva" feltettem a honlapra. Még jó, hogy nem nézik olyan sokan... 

Fotós barátom őszintén elmondta, hogy elég pocsék képeket készítettem. Ebből is látszik, hogy valóban jó barátom, mert kertelés nélkül elmondta az igazságot. A korábbi képeit látva maximálisan elfogadtam a véleményét, egyben megkértem, hogy akkor készítsen Ő róluk fényképeket. Első felvetésemre azonnal igent mondott, aminek nagyon megörültem. Nem mindegy, hogy milyen képek kerülnek fel egy honlapra/blogra. Reményeim szerint a jövő héten el tudja készíteni a képeket. Amint meglesznek a fényképek, azonnal fel fogom tenni a blogra. Azért ez a hét sem fog munka nélkül elmúlni... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése